Συχνές ερωτήσεις

Γενικές Πληροφορίες

1Ποιά είναι η διάρκεια του συμβολαίου;
H διάρκεια του συμβολαίου κινητής είναι έως 24 μήνες.
2Που εξοφλούνται οι λογαριασμοί;
Στον πρώτο σας λογαριασμό αναγράφονται αναλυτικά οι τράπεζες όπου μπορείτε να εξοφλείτε τους λογαριασμούς σας.

Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα


Μπορείτε να προβείτε σε εξόφληση των λογαριασμών σας και με εντολή αυτόματης χρέωσης πιστωτικής κάρτας VISA, DINERS και MASTERCARD καθώς και στα γραφεία μας.

Τραπεζικοί λογαριασμοί


Οι λογαριασμοί που μπορείτε να κάνετε κατάθεση του λογαριασμού σας είναι:

ATTICA: 84880043 IBAN: GR32 0160 2620 0000 0008 4880 043

ALPHA BANK: 25300 233 0000 196 IBAN: GR28014 0253 0253 00233 0000 196

EUROBANK: 0026 0143 3602 0040 4471 IBAN: GR69026 0143 0000 3602 004 04471

ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5103 0446 93048 IBAN: GR900 1721 030 005103 044 693 048

EΘΝΙΚΗ: 189/470237-94 IBAN: GR870110 189 00000 189 470 23794

3Σε πόσο χρόνο θα υλοποιηθεί η σύνδεση μου; Χρειάζεται να κάνω κάτι με το δίκτυο που βρίσκομαι τώρα;
Μετά την υποβολή των αιτήσεων σας δε χρειάζεται να κάνετε κάτι άλλο. Θα έχετε συνεχή ενημέρωση από την εταιρεία μας μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
4Πως μπορώ να γίνω συνδρομητής σας;
Eπιλέξτε το πρόγραμμα χρήσης που επιθυμείτε στην boutique της ομάδας ή επικοινωνήστε με e-mail: info@asterasmobile.gr και τηλεφωνικά στο 2716007055 συμπληρώνοντας την Αίτηση Σύνδεσης που πρέπει να μας αποστείλετε.
ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΑΤΕ;

Επικοινωνήστε μαζί μας